معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک هرمزگان// معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: هفتمین اجلاس استانی نماز با موضوع پیوند نماز با مسجد، مدرسه و منزل در هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ 31 December 2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک از هرمزگان// احسان کامرانی در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اهمیت فریضه دینی نماز، عنوان کرد: ترویج و گسترش فریضه نورانی نماز در جامعه رسالت همگانی است و دستگاه های اجرای ذیربط در این زمینه وظیفه سنگینی دارند.

وی در همین خصوص، گفت: گسترش فرهنگ اقامه نماز جامعه را از بسیاری آسیب ها مصون نگه می دارد و این مهم به عنوان یک عامل بازدارنده در محافظت از افراد در مقابل انواع آسیب ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن اجلاس استانی و کشوری نماز، تصریح کرد: هفتمین اجلاس استانی نماز در هرمزگان با موضوع پیوند نماز با مسجد، منزل و مدرسه در دی ماه جاری برگزار می شود.

وی در همین خصوص اظهار داشت: هفتمین اجلاس استانی نماز با برنامه ریزی مناسب و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی باشکوه خاصی و متفاوت از گذشته برگزار شود.

کامرانی افزود: اجلاس سراسری نیز نماز با موضوع پیوند نماز با مسجد، مدرسه و منزل به میزبانی وزارت کشور در بهمن ماه برگزار می گردد که فراخوان این اجلاس جهت مشارکت علاقه مندان برای ارسال آثار مرتبط با نماز به استان ها اعلام گردیده که ضروری است اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اهمیت اقامه فریضه نورانی نماز برای جوانان و نوجونان جامعه تشریح و تبیین گردد تا بیش از پیش با این فریضه الهی آشنایی گردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص گفت: خانواده ها و آموزش و پرورش در زمینه گسترش فریضه نورانی نماز در بین نوجوانان و جوانان رسالت خطیری دارند.

وی افزود: جذب جوانان به مساجد در دستور کار متولیان اداره مساجد قرار گیرد و در مدیریت مساجد از نیرو، ظرفیت و ایده های جوانان نیز بهره گرفته شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار