مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان با اشاره به راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در استان فارس، گفت: با رایزنی‌های لازم با وزارت آموزش و پرورش قطعاً از سال آینده این مدارس در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 31 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت الاسلام شاهسونیحجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در استان فارس گفت: راه‌اندازی این مدارس به منظور آموزش حفظ قرآن در کنار تحصیل دانش‌آموزان انجام شده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری با همکاری خوب آموزش و پرورش با این مؤسسه موفق به راه‌اندازی ۱۰ مدرسه حفظ قرآن در استان فارس شدیم.

شاهسونی با بیان اینکه از این ۱۰ مدرسه، یک مدرسه در شهر صدرای شیراز و مابقی در شهرستان‌های استان فارس قرار دارد، گفت: در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش فارس نیز تأکیدات گسترده‌ای برای حمایت و توسعه این مدارس از سوی استاندار انجام شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه رایزنی‌هایی نیز با وزارت آموزش و پرورش برای توسعه این مدارس در سطح کشور انجام دادیم، قطعاً از سال آینده این مدارس در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مدارس حفظ قرآن که در استان فارس با نام مدارس بیت‌الاحزان شناخته می‌شود، باعث ایجاد انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با مباحث قرآنی می‌شود که امیدواریم در سایر استان‌ها هم شاهد استقبال از این نوع مدارس باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار