فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی ٩ ماهه اول امسال بیش از ۵۶٧ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی استان فارس شناسایی و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 31 December 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رسانه‌ها جایگاه ویژه ای در حوزه امنیت دارند و رسانه‌ها یکی از عوامل مهم آرامش در فارس است.

وی ادامه داد: هفت باند سرقت طی هفته گذشته در استان فارس دستگیر شده‌اند که ٢٣ نفر از اعضای این باند دستگیر شده و به ١۶٠ فقره سرقت نیز اقرار کرده‌اند.

حبیبی تاکید کرد: برآورد ارزش ریالی سرقت‌های صورت گرفته بالغ بر ١۶ میلیارد ریال بوده این در حالی است که ٣١ هزار و ٩۶٩ فقره سرقت طی ٩ ماهه اول امسال توسط پلیس کشف شده است.

این مقام مسئول از اعدام متجاوزان به عنفی خبر داد که در پارک کوهستانی دراک نسبت به تجاوز به عنف اقدام می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص کالای قاچاق نیز تصریح کرد: طی ٩ ماهه اول امسال یک هزار و ٧۶٣ خودرو از قاچاقچیان ضبط شده که بالغ بر ۵۶٧ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

حبیبی ادامه داد: یک هزار و ۵٢٧ متهم در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند و عمده موضوعات این افراد کلاهبرداری و برداشت‌های غیر مجاز از حساب مردم است.

این مقام مسئول در خصوص کشف سلاح غیر مجاز نیز متذکر شد: ٣٧٣ سلاح غیرمجاز و ٩٧۵ سلاح مجاز طی ٩ ماهه سال جاری توسط پلیس شناسایی و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۶۵ باند مواد مخدر طی ٩ ماهه اول امسال شناسایی و دستگیر شده که بیش از ٣۵ تن مواد مخدر از این باندها ضبط شده و بیش از ٩ هزار نفر نیز در این رابطه دستگیری شده است.

او در ادامه در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر نیز بیان کرد: بیش از سه هزار و ٧٧٧ معتاد متجاهر نیز توسط پلیس جمع آوری و به کمپ ترک مواد مخدر تحویل داده شده‌اند.

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار