معاون امورعمرانی استانداری:
حاجی زاده: شعار ما ایمنی بعد کار است، چون ایمنی مولفه اول در مدیریت بحران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ 31 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کیامرث حاجی زاده در بازدید از نمایشگاه ایمنی گفت: در هفته ایمنی به منظور ترویج و آموزش فرهنگ ایمنی در کار، کلاس‌های آموزشی توسط مدیریت بحران استان و با همکاری دستگاه‌های عضو شورای عملیات ستاد بحران و همچنین نمایشگاهی از تجهیزات و وسایل ایمن سازی برگزار شد.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از حوزه مدیریت بحران استانداری و دستگاه‌های عضو ستاد که در راه اندازی نمایشگاه مشارکت فعال داشتند، اظهار داشت: کشور ما جز ۱۰ کشو اول دنیا در بحث بلاخیزی است که استان ما هم با توجه به وضعیت که دارد از دیگر استان‌ها شرایط خاص تری در خصوص بحران‌ها دارد و همین شرایط ایجاب می‌کند که ما همیشه آمادگی لازم برای مواجهه با بلایای طبیعی را داشته باشیم.
وی با اشاره به لزوم توجه به بحث پیشگیری افزود: در مدیریت بحران تاکید بر پیشگیری و پیش بینی است که ایمنی مقدمه پیشگیری است و مولفه اول در ۴ مولفه مدیریت بحران محسوب می‌شود.
حاجی زاده ادامه داد: بار‌ها گفته شده که فرهنگ مدیریت ما باید با مقوله پیشگیری و ایمنی همخوانی پیدا کند چرا که هر چقدر به بحث پیشگیری، ایمنی و ایمن سازی ساختمان ها، پروژه‌های عمرانی، امکانات و تأسیسات توجه شود در حقیقت سرمایه گذاری شده است.
وی گفت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه توجه دادن متولیان حوزه زیرساخت به بحث ایمنی است .
حاجی زاده ادامه داد: مردم باید در بحث ایمن سازی ساخت و ساز آموزش‌های لازم را ببینند خصوصا در اماکنی مانند مدارس که جمعیت زیادی جمع می‌شوند. به عنوان مثال توجه به رعایت نکات ایمنی در نصب تاسیسات ساختمان می‌تواند از به خطر افتادن جان افراد و همچنین بروز خسارات زیاد جلوگیری کند .
لازم به توضیح است نمایشگاه ایمنی با شرکت دستگاه‌های ستاد عملیات مدیریت بحران در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار