سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اشتغال ٣٠ الی ٣۵ نفر معتاد بهبود یافته که بیش از یکسال از پاکی آن ها می گذرد در دستور کار قرار گرفته که تا دهه فجر اشتغال به کار پیدا کنند.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ 01 January 2023

کیوان گل آوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در طول هفته های گذشته ١۵٠ کیلوگرم کشفیات، ١٧١ نفر دستگیری قاچاقچی، تولید کننده و خرده فروش مواد مخدر انجام شده و ۵٧معتاد متجاهر ساماندهی شدند.

وی همچنین از پلمب ۴ منزل خرده فروشی در هفته های گذشته خبر داد و گفت: با بخش خصوصی تفاهم نامه برای توانمند سازی و صیانت از بهبود یافتگان منعقد شده، اشتغال حدود ٣٠ الی ٣۵ نفر بهبود یافته که بیش از یکسال از پاکی آن ها می گذرد هم در دستور کار قرار گرفته که تا دهه فجر اشتغال به کار پیدا کنند.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: همکاری با گروه های جهادی از اواخر بهمن سال گذشته تا کنون در این راستا صورت گرفته، حدود ١٢٨خانم بد سرپرست یا بی سرپرست
با کمک گروه های جهادی برایشان شغل ایجاد می کنیم.

گل آوری تاکید کرد: این مشاغل شامل مشاغل خانگی، خرد و کارگاهی است، ١١٠ نفر از این تعداد در بحث اعتیاد و مابقی به صورت غیر مستقیم از اعتیاد متاثر هستند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار