آیت الله دژکام گفت: همایش سراسری «زکات» ۱۵ دیماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد و برگزاری شورای عالی زکات کشور در شیراز، مقدمه ای در پیشبرد فریضه الهی زکات خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 01 January 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله لطف الله دژکام، امروز یکشنبه (11 دی) در جلسه شورای زکات استان فارس گفت: همایش سراسری «زکات» 15 دیماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد و امیدواریم این همایش نتایج مطلوبی برای برنامه ریزان در سطح کشوری در پی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: وضعیت فارس در حوزه زکات در سطح ملی مطلوب است که مرهون تلاش های عوامل فعال حوزه زکات در استان است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد ترویج زکات و برگزاری همایش هایی در این زمینه اظهار کرد: بر همین اساس پنج شنبه آینده، همایش سراسری علمی، ترویجی و تکریمی «زکات» با حضور مسئولان مرتبط کشوری و استانی در شیراز برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در فارس اعلام کرد: استان فارس در چند دوره متوالی به واسطه دیانت و پایبندی مردم خود به مسائل شرعی در باب زکات از استان های اول کشور بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری شورای عالی زکات کشور در شیراز، مقدمه ای در پیشبرد فریضه الهی زکات خواهد شد و امیدواریم طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فارس در قله است، مردم این استان در قله دین داری و دین ورزی همواره بدرخشند.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راه حل بهبود و مدیریت مسائل کشور طبق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انجام کارهای علمی و مبتنی بر دانش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار