سالاری با اشاره به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل گردوی قاچاق در شهرستان آباده گفت: جریمه هفت میلیارد ریالی برای متهم این پرونده تعیین شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 03 January 2023

تابناک فارس به نقل از شیرازه: غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، با اشاره به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل گردوی قاچاق در شهرستان آباده گفت: جریمه هفت میلیارد ریالی برای متهم این پرونده تعیین شد.

وی افزود: محموله این کامیون، سه هزار و 700 کیلوگرم مغز گردوی خارجی بود که با توجه به اینکه این محموله فاقد اسناد و مدارک گمرکی بود به ظن قاچاق توقیف و پرونده ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که گردوهای مکشوفه بطور غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده و در مسیر انتقال به تهران توسط ماموران انتظامی در آباده شناسایی وتوقیف شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در ادامه عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف ، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه هفت میلیارد ریالی مالک بار قاچاق و ضبط گردوهای مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

جریمه چهار میلیارد ریالی یک واحد تراشکاری صنعتی به علت گرانفروشی خبر دیگری بود که سالاری به آن اشاره کرد و گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت در خصوص تخلف یک تراشکاری صنعتی، پرونده این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی افزود : بر اساس گزارش بازرسین ، این واحد صنفی بابت ارائه خدمات مبالغ زیادی را از مشتریان اخذ کرده و مرتکب تخلف گرانفروشی شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار متصدی واحد صنفی و انجام تحقیقات در این رابطه افزود : در بررسی های به عمل آمده ، تخلف گرانفروشی در پرونده محرز و نهایتا حکم به جریمه چهار میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف صادر شد.

برچسب ها: قاچاقچی گردو ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار