همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛
تابناک هرمزگان// رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی ۸۶ زندانی در این استان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 03 January 2023
 

به گزارش تابناک از هرمزگان// مجتبی قهرمانی روز دوشنبه در  اظهار کرد: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی و در نتیجه کمک ستاد دیه استان، اعلام رضایت شکات و بازنگری دقیق و خارج از نوبت پرونده زندانیان توسط مسوولان قضایی و دیگر راهکارها، با آزادی ۸۶ نفر از زندانیان موافقت شد.

وی ادامه داد: از این تعداد،۶۴ زندانی با مساعدت های قضایی آزاد شده اند، ۹ نفر از مددجویان نیز با اعلام رضایت شکات به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۱۳ نفر نیز با کمک سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی ستاد دیه هرمزگان به همین مناسبت از زندان آزاد شدند.

قهرمانی تصریح کرد: فرآیند آزادسازی این تعداد از زندانیان رویکرد اصلاحی و تربیتی دارد و از آنجا که امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاق های قانونی شامل سارقان سابقه دار، سارقان مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می‌کنند نشده است.

این مقام قضایی همچنین با اشاره به نقش اعطای آزادی و ارفاق قانونی به مناسبت های ملی و مذهبی در تنبه و اصلاح زندانیان، ابراز امیدواری کرد که آزادی این مددجویان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان تأثیر گذار باشد و روند اصلاح و تربیت آن‌ها را نیز تسریع کند.

انتهای پیام//
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار