مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان:
تابناک هرمزگان//مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: طرح گام برای آموزش دهی گردشگری ویژه دانش آموزان با آموزش و پرورش در قالب تفاهم نامه اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 03 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//

 مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در نشست خبری با خبرنگاران با عرض تسلیت و یاد و خاطره شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:طرح یکپارچه و فراگیر بنام طرح گام برای آموزش دهی گردشگری ویژه دانش آموزان بزودی با آموزش و پرورش در قالب تفاهم نامه اجرا می شود.

وی افزود: هدف از این طرح توسعه و آموزش و نهادینه کردن شمه اقتصادی و فرهنگی در دانش آموزان و ایجاد اشتغال در برنامه بلندمدت برای استان هرمزگان می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: میراث فرهنگیدر نظر دارد برای بخش کارکنان ادارات و دستگاه ها و محصلان دوره های آموزشی گردشگری اجرا نمایند.

محمد محسنی عنوان کرد: تمامی زیر ساخت های شهری و خدماتی و درمانی و گردشگردی در اپلیکیشنی بنام ارگ در اختیار گردشگران با ورود در مرزهای هوایی و زمینی بر روی موبایل این افراد ارسال خواهد شد.

محسنی اظهار داشت: مبحث ارزیابی و ممیزی هتل ها و سفره خانه ها و مراکز تحت نظارت در حال انجام هست و این نیازسنجی باعث مشخص شدن سرانه و نیاز اقامتگاه در حوزه سرمایه گذاری است که یکی از این نکات مهم برگشت سرمایه و آورده سرمایه گذار می باشد که چشم انداز چندساله را مشخص می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان خاطر نشان کرد: جمع آوری اطلاعات در بخش های صنایع دستی و مکان ها و اقامت های گردشگری و تاریخی در حال انجام است که در قالب یک کتاب اطلس گردشگری و صنایع دستی چاپ خواهد شد.

تفاهم نامه طرح گام ویژه دانش آموزان با آموزش و پرورش اجرا می شود

تفاهم نامه طرح گام ویژه دانش آموزان با آموزش و پرورش اجرا می شود
انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار