رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: حوزه هنری کرمانشاه میزبان جشنواره «مشق مادر» در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ 11 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر افشین آزادی اظهار کرد: حوزه هنری کرمانشاه در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) همزمان با سراسر کشور میزبان اولین رویداد ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان «مشق مادر» خواهد بود.

وی افزود: اولین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق با عنوان «مشق مادر» روز جمعه ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به میزبانی حوزه هنری کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: بانوان خوشنویس کرمانشاهی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۳۳۳۶۸۴۱ تماس بگیرند یا به حوزه هنری کرمانشاه واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مراجعه کنند.

آزادی بیان کرد: فقط آثاری در داوری شرکت داده می‌شوند که در زمان برگزاری رویداد به‌صورت حضوری تولید شوند و برچسب مشخصات هنرمند پشت اثر الصاق شده باشد.

وی ادامه داد: عبارات و اشعار مورد نظر در روز بداهه‌نویسی در اختیار هنرمندان حاضر قرار داده خواهد شد و آثار تولیدی پس از جمع‌آوری از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه مهر و موم شده و بلافاصله برای برگزاری جلسه داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار