شهردار اراک گفت: عملیات اجرایی بازارچه محلی عرضه میوه و تره بار شهرک پردیس۲ به مساحت ۳۵۰ مترمربع به اتمام رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 09 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی افزود: مشاغلی مانند فروشندگان میوه و تره بار از عوامل اصلی حضور مردم در هسته مرکزی شهر به شمار می‌روند از این رو به منظور کاهش تردد مردم در این محدوده در عملیات اجرایی احداث بازارچه‌های محلی در دستور کار قرار گرفته است که امیدمی رود با افزایش ساخت این مراکز در نقاط مختلف شهری، از رفت و آمد بیش از حد و ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته شود.
وی در ادامه افزودک بازارچه محلی عر ضه میوه و تره بار خیابان جهانگیری به مساحت ۳۵۰ مترمربع یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام شهرداری می باشد که عملیات اجرایی سرامیک دیوارها در مرحله پایانی قرار دارد و با تکمیل این عملیات، پروژه آماده بهره برداری می شود.
شهردار اراک اظهار داشت: یکی دیگر از بازارچه های محلی عرضه میوه و تره بار در پارک شهر اراک در حال احداث می باشد و در حال حاضر از پیشرفت ۴۵ درصدی برخوردار می باشد و عملیات اجرای دیوار کشی و نصب سنگ ازاره، تکمیل اجرای سقف و تکمیل کف سازی پروژه انجام شده است.

‍ اجرای ۷۶۳ مترجدول گذاری در شهر اراک با هدف بهسازی و ساماندهی معابر شهری

شهردار اراک گفت: با هدف بهسازی و ساماندهی معابر شهری، عملیات جدول‌گذاری معابر شهری در حال انجام استو از ابتدای آبان ماه سال جاری۷۶۳ مترطول جدول گذاری در شهر اراک در حال انجام شده است.
کریمی افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و جداول سطح شهر، همچنین زیباسازی فضاهای شهری، مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.
وی یادآورشد:از ابتدای آبان ماه سال جاری که قرارداد پروژه جدولگذاری منعقد شده است،۲۴۴ مترطول جدول کانیوو(کوچه مهدیه)، حدود ۷۳مترطول جدول نهری در خیابان فردین پور، بلوار مهارت ۳۵ متر عرضی و ادبجو ۱۵۰ متر نهری، خیابان قائم مقام مقابل سپاه روح الله ۲۶۱ مترطول کانیوو انجام شده است.
شهردار اراک تاکید کرد:ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار