امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به رونمایی از پایگاه عقاب ۴۴ متعلق به نیروی هوایی ارتش ، گفت: دشمنان نقاط قوت این انقلاب را نمی‌خواهند بپذیرند که یکی از نمونه های آن رونمایی از همین پایگاه عقاب ۴۴ بود که دشمنان را به وحشت انداخت و بازتاب عجیبی در خبرهای خارجی داشت.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ 10 February 2023

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان ادامه داد: دشمنان به شدت تلاش می‌کنند که یک تفرقه ای را بین گروه های سیاسی و مردم بیندازند. 

وی افزود: همه باید در اصول انقلاب و حفظ ارزش ها و آرمان های آن هم اتحاد ظاهری را حفظ بکنند.

خطیب جمعه اصفهان گفت: مردم حضور چشمگیر خودشان را در جشن ملی ۲۲ بهمن نشان داده اند و باز هم نشان خواهند داد.

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب برپایه سه اصل اسلام، حضور مردم و اتحاد بود، گفت: آنچه که رکن اساسی برای این سه چیز است و نخ تسبیح بین مردم، اسلام و اتحاد، ولی فقیه است؛ اوست که مردم را آگاه می‌کند به وظایف هر روز خودشان و اشاره می‌کند برای حرکت به سمت قله ها. اوست که مردم را متوجه می‌کند که دشمنان اصول انقلاب را نشانه گرفتند.

وی انقلاب اسلامی را آمیخته به اعتقادات اسلامی دانست و افزود: اصول انقلابی که شهدای عزیز ما جانشان را برایش دادند، اسلام و آرمان های آن و زمینه سازی ظهور است. اصول اصلی انقلاب، کمال خواهی، عشق به پروردگار و معصومان، حضور در مجامع دینی، فداکاری و از خود گذشتگی است.

وی ادامه داد: استقلال یکی دیگر از اهداف بزرگ انقلاب بوده است. استقلال نه به معنای رابطه نداشتن با کشورهای خارجی، بلکه به معنای جلوگیری از نفوذ و بهره کشی دشمن است. 

آیت الله مهدوی گفت: آخرین نکته که می‌خواهم عرض کنم، بحث عفوی بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند که تعدادی زیادی از محکومان جرایم عمومی و جرایم اغتشاشات اخیر با شرایطی آزاد شوند.

وی تصریح کرد: این عفو بازتاب بسیاری داشت، هم بین دوستان و هم بین دشمنان. این عفو عمومی باعث افزایش وحدت ملی بین دوستان شد و دشمن را ناامید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار