کد خبر: ۱۰۹۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 11 February 2023

مردم مازندران همگام با مردم دیگر نقاط کشور با حضور گسترده شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر تابلویی زیبا از حماسه حضور را به نمایش گذاشتند و بدین نحو اثبات کردند که حماسه ملت ایران همواره با حضور پرشور مردم در همیشه صحنه دیار علویان تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم مازندران این بار نیز پیر و جوان یک بار دیگر همراه با سایر جمعیت ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا بیعت مجدد خود را با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

امسال در۶۳ نقطه از مناطق شهری و روستایی مازندران، مردم این استان به خیابان ها آمدند و با حضور در مسیرهای راهپیمایی پیاده شرکت کنندگان و نیز با اجرای رژه خودرویی و موتوری در خیابان‌های اصلی شهر، یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشتند.

آیین جشن انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن صبح امروز در شهرستان‌های استان آغاز شد و در ساری مرکز مازندران این راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغاز شده و جمعیتی پرشور از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) در حرکت هستند.

مردم مازندران با حضور در خیابان ها در هوای نسبتا سرد زمستانی با سردادن شعار های "ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است" ، "سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت" ، "سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن" ، "فتنه گر بی ریشه، ایران دمشق نمیشه" ، "امت عاشورایی، سازش نمی پذیرد، جوان انقلابی ، ذلت نمی پذیرد" پایبندی خود را به انقلاب اسلامی آنهم بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی نشان دادند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار