استاندار کرمانشاه از شهرداری و جهاد کشاورزی خواست با همکاری اصناف، تا نیمه اول اسفند نسبت به‌ راه‌اندازی مکان‌هایی جهت عرضه مستقیم گوشت گوسفند با قیمت مناسب در مناطق مختلف شهر کرمانشاه اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 12 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدطیب صحرایی در نشست ستاد تنظیم بازار استان -ویژه ساماندهی گوشت قرمز- اظهار کرد: تنظیم نرخ عادلانه گوشت گوسفند در کرمانشاه و فراهم کردن امکان خرید مناسب برای مردم، یک دغدغه جدی برای مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: قیمت دام زنده در تهران گران‌تر از کرمانشاه است، ولی قیمت گوشت در قصابی های این شهر، ارزان تر از کرمانشاه است و این اختلاف قیمت نشان دهنده وجود مشکلاتی در بازار گوشت کرمانشاه است که باید حل شود.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب در مناطق مختلف شهر کرمانشاه و شهرستانها تاکید کرد و گفت: تا هفته اول اسفند، جهاد کشاورزی و شهرداری با کمک اصناف و نظارت دامپزشکی باید نسبت به جانمایی مکان‌هایی برای عرضه بهداشتی گوشت قرمز با قیمت مناسب در مناطق هشت گانه شهر کرمانشاه و تجهیز آنها اقدام کنند.

صحرایی گفت: این جانمایی‌ها باید با توجه به وضعیت ترافیکی و تراکم جمعیتی هر منطقه صورت گیرد. در شهرستانها هم باید با همکاری فرمانداری‌ها این طرح اجرایی شود.

وی گفت: در این مکان‌ها علاوه بر گوشت قرمز، به تدریج اقلام دیگری نیز با قیمت مناسب جهت رفاه مردم عرضه می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: روستابازارها هم یک ظرفیت خوب برای عرضه مناسب و ارزان اقلام مورد نیاز مانند گوشت قرمز هستند و باید در شهرهای مختلف گسترش یابند. 

در این نشست اقدامات جهاد کشاورزی در زمینه ساماندهی میدان دام کرمانشاه از قبیل کنترل‌ ورودی‌ها، تعیین قیمت مصوب روزانه توسط اتحادیه و نصب تابلو اعلام نرخ و ساماندهی مجوزهای خروج دام توسط دامپزشکی ارایه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار