در یکصدوسومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛ لوح تقدیر وزیر کشور به‌دلیل بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ مترو به شهردار شیراز اعطا شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 12 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: در یکصدوسومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛ لوح تقدیر وزیر کشور به‌دلیل بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ مترو به شهردار شیراز اعطا شد.

بنابراین گزارش؛ در متن لوح اهدایی وزیر کشور خطاب به محمدحسن اسدی شهردار شیراز آمده‌است: توسعه همه‌جانبه و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی جز با همت و همدلی همه ارکان سیاست‌گذار و اقدام جهادی محقق نمی‌شود.

بهره‌برداری و افتتاح فاز یک خط ۲ مترو کلان‌شهر شیراز در دولت سیزدهم، بار دیگر منجر به تحقق شعار "ما می‌توانیم" که نشان از ثمره مساعی مدیران، مهندسان و متخصصان سخت‌کوش و متعهد ایرانی است، شد.

اینک به لطف خداوند متعال برگ زرین دیگری از افتخارات جامعه مهندسی کشور تکمیل و در اختیار شهروندان فهیم و قدر شناس سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی قرار می‌گیرد که جادارد از تلاش‌های جنابعالی در شهرداری شیراز برای تکمیل این پروژه‌های ملی تقدیر شود و از خداوند متعال سلامتی و تندرستی را برایتان خواستاریم.

محمدحسن اسدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از حضور احمد وحیدی وزیر کشور و حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و همه مسئولان و اشخاصی که در آیین افتتاح فاز نخست خط ۲ مترو در چهارمین جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز حضور داشته‌اند، قدرددانی کرد.

او همچنین از سازمان حمل و نقل ریلی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و شرکت پیمانکار، کارکنان شهرداری شیراز و همه اشخاصی که برای این اتفاق مبارک مشارکت داشته‌اند، نیز تقدیر و اظهار کرد: این اتفاق را به شهروندان شیراز تبریک عرض می‌کنم و این لوح اهدایی وزیر کشور متعلق به همه کارکنان شهرداری شیراز است.

محمدتقی تذروی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز از تلاش شهردار شیراز یرای آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری چهار مرحله جهش عمرانی در ایام‌الله دهه فجر تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار