نماینده ولی فقیه در جمع دانش آموزان بویراحمدی
آیت الله حسینی : بار تربیت دینی و آموزشی را معلمین بر دوش می‌کشند بنابراین به معلمین اعتماد داریم و بر اساس همین اعتماد است که مردم سرمایه‌های خود را به امانت می‌سپارند.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴ 13 February 2023

نماینده ولی فقیه در استان بازدید‌های مستمری از مدارس شهرستان بویراحمد را در دستور کار دارد و در این راستا ضمن بررسی وضعیت مدارس و بیان نکته نظرات خود ، از نزدیک به سوالات دانش آموزان پاسخگو است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در بازدید از مدرسه ابوریحان بیرونی مادوان سفلی در جمع معلمان این مدرسه گفت: وظیفه فرهنگیان تربیت انسان و خطیر است. بار تربیت دینی و آموزشی را معلمین بر دوش می‌کشند بنابراین به معلمین اعتماد داریم و بر اساس همین اعتماد است که مردم سرمایه‌های خود را به امانت می‌سپارند.
آیت الله حسینی با بیان این نکته که همه مدیون آموزش و پرورش هستند، افزود: از نظر ما بهترین جا برای کار علمی و فرهنگی کردن آموزش و پرورش است و هر کس علم و سوادی دارد مورد توجه آفرینش قرار می‌گیرد پس معلمین باید قدر خود را بدانند.
امام جمعه مرکز استان اظهار داشت: شکل گیری شخصیت دانش‌آموزان در مدرسه صورت میگیرد پس فراهم کردن زیر ساخت‌ها و امکانات آموزشی، ورزشی و آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.
سید نصیر حسینی در خصوص فضای فیزیکی آموزشی و ورزشی و آزمایشگاهی گفت: ما در بویراحمد درگیر بحران فضا هستیم باید برای دانش آموزان هم فضای ورزشی و هم فضای پژوهشی و آزمایشگاهی هم فضای نشاط آور پیش بینی و احداث گردد.
وی تصریح نمود: در جا‌هایی که ساخت ساز و فضای فیزیکی آموزشی صورت می‌گیرد باید تمام خدمات، امکانات و تجهیزات لازم در امر آموزش و تربیت در یک مدرسه پیش بینی گردد.
آیت الله حسینی در ادامه در جمع دانش آموزان حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در حاشیه بازدید از مدرسه ابوریحان بیرونی مادوان گفت: خلق حماسه کم نظیر دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی بود. حضور آن‌ها نشان از مایوس شدن دشمن دارد.
کورش دلشاد افزود: ۱۵ پروژه درشهرستان بویراحمد خصوصا در حاشیه شهر تعریف کرده ایم که امیدواریم با سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان، مشکل فضایی آموزشی حل گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
په یچی وشون بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار