تابناک هرمزگان// معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دانشکده هنر به زودی با پیگیری استاندار راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 13 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//احسان کامرانی در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری امسال افزود: راه‌اندازی دانشکده هنر هرمزگان با همکاری دانشگاه‌های اصفهان و تهران و طی تفاهمنامه چند جانبه است.

وی ادامه داد: راه اندازی دانشکده هنر نقش مهمی در شناسایی و شکوفایی استعدادهای هنری استان خواهد داشت و هرمزگان در این بخش ظرفیت های ویژه ای دارد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی اضافه کرد: پیشرفت تمامی کشورهای توسعه یافته مرهون نیروی انسانی متخصص آنهاست و می توان ژاپن را به عنوان یکی از مصادیق کشورهای کم بهره از منابع طبیعی و سرشار از نیروی انسانی متخصص دانست.

کامرانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند جامعه دارد و ضروری است با برنامه ریزی، بستری فراهم کند تا دانش آموزان و دانشجویان تراز انقلاب اسلامی و تمدن کشور وارد جامعه شوند.

معاون استاندار یادآور شد: آموزش و پرورش استان با وجود تمامی محدودیت ها، منابع و امکانات، با روحیه جهادی و ایثارگرانه امور آموزشی استان را پیش می برد که قابل قدردانی است.

انتهای پیام//

برچسب ها: دانشکده هنر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار