نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) کلانشهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) خود را آماده برگزاری مراسمی برای راهپیمایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 13 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمدتقی تذروی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیرازدر نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: گزارش‌های واصله از سر تا سر استان فارس و همچنین مشاهده عینی حماسه حضور مردم شیراز در میدان امام حسین(ع) تا چهار راه پیروزی، حکایت از حضوری پرشورتر از گذشته در بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن داشت.

وی تصریح کرد: آیا چهل و چهار سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم کند. آیا حضور ده‌ها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب‌خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از مردم می‌زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی(ص) و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهند؟

تذروی اظهار کرد: دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قلّه‌ پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.

وی در پایان گفت: ۲۷ بهمن مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) کلانشهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) خود را آماده برگزاری مراسمی جهت راهپیمایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به همت نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شیراز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار