«ستایشی» گفت: در خصوص پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) صدور قرار تأمین و صدور قرار نهایی و کیفرخواست صورت گرفته و پرونده به دادگاه انقلاب شهر شیراز رفته و ۵ متهم پرونده حمله تروریستی به شاهچراغ از اتباع بیگانه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 14 February 2023

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: «مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص وضعیت پرونده متهمان حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: صدور قرار تأمین و صدور قرار نهایی و کیفرخواست در خصوص پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) صورت گرفته و پرونده به دادگاه انقلاب شهر شیراز رفته است.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در این پرونده ۵ متهم موجود دارد که از اتباع بیگانه هستند افزود: نسبت به شناسایی مجرمان و تحقیق این پرونده اهتمام ویژه صورت گرفت که منجر به دستگیری متهمان شد و تاکنون دو جلسه دادگاه در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۴ بهمن در این خصوص برگزار شده است.

عصر چهار آبان همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا، فرد تروریستی با ورود به حرم مطهر شاهچراغ (ع) اقدام به تیراندازی به سمت خدام حرم، زائرین و نمازگزاران کرد که در این حمله ترویستی 13 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار