همزمان با هفت استان کشور، طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در هفت شهرستان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 14 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرمانده انتظامی فارس گفت: با توجه به دغدغه‌ای مردم در رابطه با سرقت‌هایی که انجام می‌شود و سارقینی که امنیت مالی و جانی مردم را خطر می‌اندارند، فرمانده نیروی انتطامی کشور فرمانی را مبنی بر مبارزه ویژه با سارقین و مال خران صادر کرد.
سردار رهام بخش حبیبی با یادآوری اینکه فرمان آغاز این طرح، از سوی فرماندهی فراجا، طی جلسه‌ای برخط ابلاغ شده است، گفت: این طرح در شش شهرستان و مرکز فارس با قدرت اجرایی خواهد شد و برخورد شدیدی با سارقین شناسایی شده، دیگر سارقین و مالخران دنبال می‌شود.
فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر اینکه پلیس نسبت به ردیابی مالخران و سارقان با جدیت بیشتری اقدام خواهد کرد، از شهروندان درخواست کرد که توصیه پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت منازل، اماکن تجاری، خودرو و ... را برای تاثیرگذاری این طرح، خواستار شد.
حبیبی با یادآوری اینکه این طرح در شهرستان‌های شیراز، کازرون، جهرم، فسا، ممسنی، فیروزآباد و مرودشت از امروز ۲۵ بهمن اجرایی شده است، افزود: با اجرایی شدن این طرح، احساس امنیت بین مردم و ناامنی بین سارقین و مالخران بیشتر شود.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد که در شهرستان شیراز با مشارکت ۳۱ تیم خودرویی و ۲۳ گشت موتوری و در مجموع ۵۴ تیم عملیاتی اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار