«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در چهارمین سفر شهرستانی خود روز جمعه برای افتتاح طرح‌های گازرسانی و دیدار با مردم و مسوولان وارد پاوه شد و مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 18 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا استاندار کرمانشاه که «علی شعبانی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری وی را همراهی می‌کرد، صبح جمعه بعد از ورود به پاوه بلافاصله راهی روستای «هانی گَرمَله» در نقطه صفر مرزی شد تا طرح گازرسانی به این روستا و پنج روستای دیگر مرزی را افتتاح کند.

هانی گرمله یک مسیر پرپیچ و خم کوهستانی دارد و حدود ۲ ساعت از شهر پاوه دور است و در همسایگی روستای «بیاره» عراق قرار دارد.

برای گازرسانی به این ۶ روستا ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده و بیش از نیمی از ۸۶۰ علمکی که برای این روستاها نیاز بوده، نصب شده است.

شهرستان پاوه با مجموع ۲۴ هزار و ۸٠٠ مشترک، یک شهرک صنعتی، یک جایگاه CNG و ۸۴ واحد صنعتی و تولیدی برخوردار از گاز دارد و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری آن ۱۰۰ و روستایی ۹۰ درصد است.

طرح گازرسانی به سه روستای دیگر شهرستان پاوه در دست اجراست که این ضریب به ۹۳/۵ درصد افزایش خواهد یافت.

طرح گازرسانی به هشت روستای باقی مانده شهرستان پاوه نیز در دست مطالعه و طراحی است که با افتتاح آنها ضریب نفوذ گاز بخش روستایی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و سال آینده پاوه از نظر برخورداری از نعمت گاز شهرستان سبز اعلام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در سه راهی شهدا از تلاش نیروهای راهداری برای پاکسازی راه‌ها با وجود برف سنگین و نیز نیروهای مرزبانی برای تامین امنیت و آرامش منطقه خداقوت گفت.

حضور استاندار کرمانشاه در منزل شهید پاوه‌ای

استاندار کرمانشاه در آستانه عید مبعث پیامبر اکرم (ص) با همراهی ماموستا ملا«قادر قادری» امام جمعه پاوه، با حضور در منزل شهید «قاسم عبداللهی فر»، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و از بصیرت، ایثار و صبوری خانواده شهید بویژه همسر ایشان تقدیر کرد.

شهید عبداللهی فر در ۱۵ آبان ۱۳۶۱ توسط مزدوران ضدانقلاب به شهادت رسیده است.

استاندار کرمانشاه در جریان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از همسر شهید تقدیر کرد.

شهرستان مرزی پاوه ۶۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دیدار استاندار کرمانشاه با امام جمعه پاوه

استاندار کرمانشاه همچنین حضور در منزل ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار درباره مسایل و دغدغه‌های شهرستان‌های پاوه و اورامانات و برنامه‌های استانداری بحث و تبادل نظر شد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار از پیگیری یک برنامه جامع و کارشناسی برای مدیریت و توسعه مرزهای استان از جمله در حوزه پاوه و اورامانات خبر داد و گفت: اجرای این طرح بزودی آغاز می شود که منجر به رونق کسب و کارها خواهد شد.

استاندار کرمانشاه نماز جمعه را در کنار برادران اهل سنت پاوه اقامه کرد

صحرایی با حضور در نماز جمعه شهر پاوه، نماز را در کنار برادران اهل سنت و به امامت ماموستا ملاقادر قادری اقامه کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین در سخنان کوتاهی در پایان نماز، با تبریک عید مبعث، تاکید کرد: همه توان خود را برای خدمت به تمام مردم استان بکار خواهم گرفت و امید دارم که در این مسیر یک همراهی و همدلی عمومی در استان رقم بخورد.

امام جمعه پاوه هم در خطبه های نماز جمعه از دولت مردمی و استاندار پرتلاش کرمانشاه قدردانی کرد که گاز را تا روستاهای محور هانی گَرمَله در نقطه صفر مرزی پاوه و استان برده‌اند.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: مردم این روستاها برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی خون های زیادی داده اند و شایسته این نوع خدمات هستند.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار