سرپرست شرکت گاز کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: خانه ای در کرمانشاه با ١۶ میلیون تومان گازبها در یک ماه بیشترین میزان مصرف گاز در زمستان را داشت.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 19 February 2023

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: محاسبه گازبهای منازل با متراژ یا موقعیت آن ها ارتباطی ندارد بلکه حجم مصرف تعیین کننده گازبها است اگر چه نوع کنتور را بر اساس متراژ منازل تعیین می کنیم. 
 
وی با اشاره به محاسبه گازبها بر اساس حجم مصرف و افزایش پلکانی آن افزود: قطعا اگر سراسر خانه های با متراژ بالا گرم شود بیش از ١ هزار متر مکعب گاز مصرف می شود. 
 
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: مصرف بیش از ١ هزار متر مکعب گاز مشمول ٧٠ درصد بخشش رئیس جمهور نمی شود، به عبارتی گازبهای مصرف بالاتر از ١١٠٠ متر مکعب برابر با ١ میلیون و ۴٠٠ الی ۵٠٠ هزار تومان خواهد بود که به همین میزان و به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت. 
 
 وی گفت: در استان کرمانشاه ۶ هزار مشترک بد مصرف داریم و حدود ١ هزار واحد بد مصرف (ویلاها یا خانه های با متراژ بالا) هستند. 
 
حسینی تاکید کرد: بیشترین مبلغ گازبها در زمستان در یک ماه حدود ١۶ میلیون تومان و مربوط به خانه ای در حمیل با مصرف غیر متعارف و همچنین یک منزل مسکونی در کرمانشاه بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار