معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه ناشران قم با قدرت در حوزه تولید و نشر کتب دینی در حال فعالیت هستند، گفت: طلاب دینی بیش از ۱۰۰ کشور در قم حضور دارند که می‌توان از ظرفیت این افراد برای ترجمه آثار دینی استفاده و صادرات حوزه کتاب دینی را در قم تقویت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 21 February 2023

به گزارش تابناک قم، سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: کتب دینی از ظرفیت‌های قم است و ما این ظرفیت را داریم که به عنوان مرجع محتواهای دینی حرکت‌های گسترده‌ای را در سطح کشور و جهان رقم بزنیم.

معاون استاندار قم با بیان اینکه ناشران قم با قدرت در حوزه تولید و نشر کتب دینی در حال فعالیت هستند، گفت: طلاب دینی بیش از 100 کشور در قم حضور دارند که می‌توان از ظرفیت این افراد برای ترجمه آثار دینی استفاده و صادرات حوزه کتاب دینی را در قم تقویت کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: ورود دانشگاه‌های قم به عرصه بین‌الملل و تربیت دانشجویان بین‌المللی نشان از پیشرفت‌های قم در حوزه بین‌الملل است که از ظرفیت بین‌المللی دانشگاه‌ها هم در حوزه نشر می‌توان بهره گرفت.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از 26 بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار