کد خبر: ۱۰۹۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 21 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، حسین‌کیایی مدیر مدرسه شهیدثانی با اشاره به برگزاری جشنواره یک روز شاد با تغذیه سالم جهت کمک به افراد بی بضاعت ، اظهار داشت : هدف از برگزاری جشنواره غذای سالم در مدرسه پسرانه شهید ثانی اصلاح عادات غذایی نامناسب و ترویج مصرف غذاهای  سنتی ،سالم ، مقوی ، حس نوع دوستی و ترویج فرهنگ کمک به مستضعفان هست. 

برگزاری جشنواره غذای سالم در دبیرستان متوسطه اول شهید ثانی بابل  

وی تصریح کرد: متاسفانه بنا به دلایل مختلفی، مصرف فست فودها و غذاهای آماده‌ای که سرشار از نمک و چربی هستند، افزایش چشمگیری یافته است که موجب کاهش کیفیت زندگی افراد می‌شود.

کیایی خاطر نشان کرد: با اشاره به افزایش بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشارخون بالا و بیماری‌های قلبی عروق برای پیشگیری از چنین بیماری‌هایی، باید با آموزش مناسب و افزایش آگاهی عمومی، در جهت افزایش تحرک، ترویج استفاده از غذاهای سالم و مصرف میوه و سبزیجات تازه، فرهنگ سازی نماییم و هدف ما از برگزاری چنین جشنواره‌هایی ترغیب و تشویق دانش آموزان و خانواده‌های آنها به سمت مصرف غذاهای سالم، پرهیز از استفاده از فست فودها و اصلاح عادات نامناسب غذایی است.

لازم به ذکر است جشنواره غذای سالم در مدرسه هیات امنایی متوسطه اول شهید ثانی در شهرستان بابل با مشارکت دانش آموز و اولیاء دانش آموزان وبا حضور ریاست آموزش و پرورش شهرستان بابل برگزار شد، که انواع غذا هاو دسر های سالم توسط اولیاء دانش آموزان طبخ و تزیین شده بود.

گزارش: مهدی‌رفیعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار