مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: 110 سری جهیزیه توسط خیران این بنیاد به نوعروسان اصفهانی اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ 22 February 2023

فاطمه چوپانی اظهار کرد:‌ بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها اکنون بیش از 950 نمایندگی در سطح کشور با یک میلیون و 320 هزار خیر دارد.

وی افزود: 450 هزار نفر تحت حمایت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها قرار دارند و 12 هزار و 500 نفر پرسنل که اغلب از بانوان جهادی هستند نیز با این خیریه همکاری می کنند.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به اینکه  فقرزدایی در کل کشور و کمک به خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار، اشتغال و کارآفرینی، حمایت از نخبگان تحصیلی، زوجهای جوان (کمک در راستای تهیه جهیزیه و مشاوره ازدواج) و فرزندآری وفرزندپروری صحیح است.

وی استان اصفهان را از استان های برتر ایران در راستای  کمک به نیازمندان برشمرد و گفت: اعتمادسازی و شفاف سازی عملکرد خیریه از مهمترین بخش‌های کار بنیاد است.

چوپانی در ارتباط با مدرسه سازی در کشور نیز گفت: قرارگاه مرکزی پیش از این ساخت مدرس درسیستان و بلوچستان و کرمان را نیز داشته است و اگر اصفهان مانند استانهای دیگر از بنیاد آبشار عاطفه ها در زمینه تعمیر و یا ساخت مدارس درخواست شود در حد توان در این راستا وارد عمل می شویم.

وی در ارتباط با نحوه شناسایی نیازمندان در هر استان اضافه کرد: نمایندگی‌های سطح کشور به شکل بنر، تراکت، ارتباط با مسئولان استانی اطلاع رسانی لازم را انجام می دهند و خانواده ها نیز به مراکز ما مراجعه می کنند و تحقیقات به شکل عزتمندانه مطابق مشکل تحقیق می شود و هرگز تحقیق از همسایه یا کوچه و خیابان انجام نمی شود.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد:  ما هیچ نوع کمک دولتی تاکنون نداشتیم و همیشه از ظرفیت خیران استفاده کردیم.

وی به رشد کمک خیرین در ایام دشواری های اقتصادی اشاره کرد وگفت: به طور مثال در ایام کرونا  شاهد رشد 300 درصدی حمایت خیرین بوده ایم.

اهدا جهیزیه 4 نوبت در طول سال برگزار می شود

در ادامه مدیر امورشعب اصفهان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه خیریه آبشار عاطفه ها 50 نمایندگی در استان اصفهان دارد و  500 پرسنل در به عنوان عنوان خادمان امام رضا (ع) در این استان فعال هستند، اظهار کرد: هشت هزار خانواده نیازمند تحت حمایت این مجموعه در شعب مختلف استان اصفهان هستند.

اعظم صاحبان با اشاره به اینکه برنامه اهدای جهیزیه 4 نوبت در طول سال برگزار می شود، گفت: تلاش ما این است که نیازهای اصلی نوعروسان در نظر گرفته شود؛ به مناسبت ایام شعبانیه و به همت خیران 110 سری جهیزیه شامل 6 قلم اصلی مانند گاز، بخاری، پنکه، ظروف آشپزخانه جارو برقی و فرش به ارزش 12 میلیون تومان تهیه شد.

صاحبان ادامه داد: برخی خیران مبالغی را به خریه واریز و برخی اقلامی را اهدا می کنند و بر این اساس برخی اقلام جهیزیه ثابت است که با واریزهای نقدی خریداری می شود اما مطابق سلیقه و نیت خیران گاهی 5 تا 10 قلم دیگر به جهیزیه اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه افراد نیازمند بر اساس تحقیقات در 5 گروه طبقه بندی می شوند و خدمات متفاوتی به آنها ارائه می شود، تاکید کرد: بر این اساس سبدهای معیشتی، پک بهداشتی، ساخت و ترمیم منازل، درمان به ویژه درباره خانواده های با بیمارهای سخت و خاص به خانواده های نیازمند ارائه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار