مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون از واحدهای صنفی متخلف در استان کرمانشاه ۵۰ میلیارد تومان جریمه وصول شده و روند پلمب این واحدها در اسفند ماه شدت می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 28 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم قهرمان شاهی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 70 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام و 25 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی برای آن‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 80 هزار واحد صنفی در استان کرمانشاه وجود دارد عنوان کرد: از ابتدای امسال 50 میلیارد تومان جریمه واحدهای صنفی وصول شده و علاوه بر جریمه نقدی بیشترین تعطیلی واحدهای متخلف در سراسر کشور در کرمانشاه اعمال شده است.

شاهی با اشاره به اینکه امروز دستور پلمب چهار واحد آرایشگر زنانه، سه واحد آرایشگر مردانه و دو واحد قالیشویی صادر شده است گفت: از ابتدای امسال چهار داروخانه، چهار جایگاه فراورده‌های نفتی، 9 فروشگاه زنجیره‌ای و تعداد زیادی واحد نانوایی و قصابی در استان پلمب شده است و در صورت فک پلمب واحد صنفی تعطیلی آن‌ها 20 روز تمدید می‌شود.

وی از افزایش جریمه تخلف عدم درج قیمت از 260 هزار تومان به 10 میلیون تومان خبرداد و افزود: شیوه اعمال مجازات‌ها تغییر یافته و تنها به اعمال جریمه نقدی اکتفا می‌شود و به سمت پلمب واحدهای متخلف حرکت کرده‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت ویژه تعزیرات حکومتی از امروز آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ماه هر روز تا ساعت 20 شب ادامه دارد عنوان کرد: جریمه نقدی واحد صنفی آنچنان بازدارنده نیست زیرا با افزایش قیمت کالاها جریمه را جبران می‌کنند.

شاهی با اشاره به اینکه تعطیلی واحد صنفی متخلف در اولویت تعزیرات حکومتی قرار دارد گفت: تعطیلی واحدهای متخلف در اسفند ماه شدت می‌یابد و تعطیلی این واحدها هر روز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شماره 30000135 تعزیرات حکومتی و 124 سازمان صمت آماده دریافت گزارشات مردمی است افزود: هر واحدی که حراج و فروش فوق‌العاده داشته باشد باید از اتحادیه مجوز دریافت کند و جریمه تبلیغ خلاف واقع چهار میلیون تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار