سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا تکمیل نهایی فاز یک پروژه قطار شهری ، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته مترو کرج مسافران را به صورت رایگان جابجا می کند.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 02 March 2023
به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار با عرض تبریک اعیاد با سعادت شعبانیه اظهار کرد: قطار شهری کرج پس از سال ها کار و تلاش سرانجام در ایام شعبانیه در روز دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیرکشور و استاندار البرز ، مدیران شهری به صورت آزمایشی به حرکت درآمد .

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا از تلاش تمامی مدیران ، اعضای شورای اسلامی حال و  ادوار گذشته مدیران عامل اسبق سازمان حمل و نقل ریلی که موجبات تسریع در بهره برداری آزمایشی از فاز یک قطار شهری شدند تقدیر و تشکر می کنم.

ایزدیار اذعان کرد: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر بین ایستگاه های گلشهر و طالقانی کرج احداث شده است که اکنون یک رام قطار با هفت واگن در حال جابه جایی مسافران شهری در خط ۲ قطار شهری کرج است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شده یک رام قطار در هفته دو روز در روزهای یکشنبه و سه شنبه مسافران را به صورت رایگان از ساعت 11 تا 13 جابجا کند تا پس از تکمیل مسافران بتوانند روزانه از خدمات مترو استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار