مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۳۷ هزار و ۵۰۱ تخلف در جاده‌های استان ثبت و به پلیس گزارش شده است تصریح کرد: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های مرودشت_ شیراز، شیراز- مرودشت، سعادت‌شهر_مرودشت، شیراز_سپیدان، شیراز_دشت ارژن، شیراز_ کوار، سروستان_شیراز، صفاشهر_سعادت‌شهر اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 23 March 2023

تابناک فارس به نقل زا صدا و سیما:حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: از ثبت یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۲۸ تردد در محور‌های مواصلاتی استان در روز گذشته دوم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه تردد ورودی‌های استان از سمت اصفهان در روز گذشته نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است، افزود: همچنین تردد ورودی‌های شهر شیراز نیز نسبت به پارسال افزایش ۲۵ درصدی را به همراه داشته است.

وی، مجموع تردد‌ها از ابتدای طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ تا به امروز را هفت میلیون و ۹۹۵، ۱۴۴۱ تردد اعلام کرد و از افزایش ۲۶ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: پارسال در همین بازه زمانی ۶ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۴۱ تردد در محور‌های فارس ثبت شده است.

احمدی درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را پنج درصد اعلام کرد و گفت: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته، ۷۲ هزار و ۸۲۹ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۹ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۷ هزار و ۷۹۲ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده پنج درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است، عنوان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۳۷ هزار و ۵۰۱ تخلف در جاده‌های استان ثبت و به پلیس گزارش شده است تصریح کرد: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های مرودشت_ شیراز، شیراز- مرودشت، سعادت‌شهر_مرودشت، شیراز_سپیدان، شیراز_دشت ارژن، شیراز_ کوار، سروستان_شیراز، صفاشهر_سعادت‌شهر اتفاق افتاده است.

این مسئول تصریح کرد: در محور مرودشت_ شیراز ۵۴ هزار و ۷۸ تردد، شیراز_ کوار ۲۶ هزار و هشت تردد، شیراز_دشت ارژن ۲۷ هزار و ۹۷۸، سعادت‌شهر_مرودشت ۲۴ هزار و ۶۵۶ تردد، شیراز_سپیدان ۲۳ هزار و ۷۵۱ تردد، سروستان_ شیراز ۱۶ هزار و ۴۹ تردد صفاشهر_سعادت‌شهر نیز ۲۳ هزار و ۳۳۸ تردد ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار