امام جمعه کازرون: حجت الاسلام صباحی اذعان داشت: مردم مطالبه گر وضعیت حجاب و علاقه مند و خواستار حجاب و در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گلایه مند از وضعیت حجاب در جامعه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 01 April 2023

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: حجت الاسلام والسلمین «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن بیان اهمیت ماه مبارک رمضان در آیات و روایات به اهمیت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با دفاع همه جانبه از نظام و تقدیم شهدا به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند و امروز نیز خواهان مطالبه‌گری در خصوص حجاب هستند.

وی ادامه داد: پایداری به ارزش‎ها در نظام جمهوری اسلامی ایران خواسته عموم مردم کشور است و امروز شلوغ‌ترین مراسم‌ها و اجتماعات در کشور به نام دین و اسلام همانند راهپیمایی‌ها و عزاداری‌ها با خواسته مردم در کشور است.

امام جمعه کازرون به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی پرداخت و تصریح داشت: حجابدر نزد مردم ایران حرمت 1400 ساله دارد و زن با حجاب در جامعه اسلامی با ارزش و نگین کشور اسلامی است.

وی به ارزش و اهمیت زن در جامعه غربی اشاره کرد و گفت: در کشورهای غربی حجاب آزاد نیست بلکه آزار و اذیت و سوء استفاده از زنان است که زیاد است که باید مورد توجه مردم در جامعه اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام صباحی اذعان داشت: مردم مطالبه گر وضعیت حجاب و علاقه مند و خواستار حجاب و در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گلایه مند از وضعیت حجاب در جامعه هستند.

وی خاطر نشان نمود: مطالبه مردم از مسئولین ساز و کار در خصوص حجاب است و درخصوص مطالبه گری مردم در امر حجاب همه مسئول هستیم باید به تکلیف الهی امر به معروف و نهی از منکر عمل نمائیم.

امام جمعه شهرستان کازرون تاکید کرد: بیان تبیین حجاب و اقناع نسل جوان در خصوص حجاب موثرترین راهبرد در برخورد با بی‌حجابی است و باید از مارپیچ سکوت که کسی حرفی در جامعه نمی‌زند دوری کرد و در قبال حجاب و بی مسئولیتی هم مردم و هم مسئولین وظیفه دارند که در کف جامعه فعال و حضور داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار