استاندار ایلام گفت: روز جمهوری اسلامی به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ هوشمندی و دین‌باوری مردم مسلمان ایران اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 01 April 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حسن بهرام‌نیا در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ، اظهار کرد: ۱۲فروردین را باید جشن مردم‌سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی در پرتو اراده‌ی عمومی مردمی خداجوی، آزادی‌خواه و استقلال‌طلب عنوان کرد. روزی که مردم ایران با آری به «جمهوری‌اسلامی» استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت را تثبیت کردند.

وی ادامه داد: اجماع بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در یک رفراندوم تاریخی با رای بالای ۹۸ درصدی به جمهوری‌اسلامی، عزم جدی ملتی واحد را نشان می‌دهد که از یوغ ظلم و ستم و استبداد و استکبار زمانه به تنگ آمده بود و با انتخاب جمهوری‌اسلامی، استقلال و آزادی خود را در تمسک به دین خدا و اعتماد و پیروی از مرجعیت دینی یافت و امروز این حرکت ماندگار به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ هوشمندی و دین‌باوری مردم مسلمان ایران اسلامی برای همیشه خواهد ماند. 

استاندار ایلام در پایان این پیام آورده است: اینجانب در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری‌اسلامی، این رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز را به ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم شهیدپرور استان ایلام تبریک گفته و امیدوارم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ سال «مهار تورم، رشد تولید» نام گرفته است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و در اجرای منویات مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی) همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار، با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران‌اسلامی و ایلام عزیز گام برداریم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار