هیات مدیره نظام پرستاری قم با صدور بیانیه‌ای، شایعه صدور حکم کیفری بابت رعایت نکردن حجاب توسط یک پرستار در شهر قم را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 04 April 2023

به گزارش تابناک قم، دربخشی از این بیانیه با اشاره به این‌که کذب بودن این‌گونه شایعه‌ها دیگر برای همه مردم مسجل و شیوه فوق نخ‌نما شده‌، آورده‌است:دشمن با این شایعه، شغل شریف و حرفه مقدس پرستاری و هم‌جواران کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم و حرم اهل‌بیت(ع) را نشانه گرفته‌است.

بیانیه حاکیست:‌ اعضای هیات مدیره نظام پرستاری درقم، ضمن تکذیب وجود چنین شخصی در جامعه پرستاری استان و صدور چنین حکمی برای وی، به استحضار می‌رساند که به برکت وجود نازنین عمه سادات در این شهر، بانوان پرستار همگی برخاسته از خانواده‌هایی مذهبی و پایبند به احکام شرع مقدس بوده و خود منتقد برخی هنجارشکنی‌های انجام شده در کشور هستند  و اکثریت قاطع آنان همچنان پوشش توصیه شده و ارثیه پرارزش حضرت زهرای مرضیه(س) را پوشش منتخب خود می‌دانند و این مایه مباهات برای جامعه سلامت کشور است .

هیات مدیره نظام پرستاری قم درپایان این بیانیه با اشاره به اینکه ریشه تدین و مذهب در ایران اسلامی مربوط به چند سال اخیر نیست که به راحتی سست شود، به دشمنان این ملت توصیه کرده که دست از این گونه شایعه‌سازی‌های مضحک بردارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار