کد خبر: ۱۰۹۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 04 April 2023

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با اشاره به حاشیه روز گذشته اردوی تیم کشتی آزاد گفت: اتفاقی رخ داد که بازتاب آن در فضای مجازی موجب بزرگ‌نمایی شد.

به گزارش ایرنا، در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی کشتی آزاد که بعد از ظهر دیروز یکشنبه برگزار شد، امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در اقدامی غیراخلاقی با کامران قاسم‌پور آزادکار شاخص و با اخلاق کشورمان و دارنده ۲ طلای جهان درگیر شد و به سینه و صورت او ضربه زد که این اقدام او هیچ واکنشی را از سوی قاسم‌پور به همراه نداشت.

حاشیه‌های زارع با واکنش کادر فنی و علیرضا دبیر همراه شد به طوری که از سوی پژمان درستکار در همان شب از اردوی تیم ملی اخراج شد. این در حالی است که پدر امیرحسین زارع صبح امروز در گفت‌وگو با ایرنا از بازگشت دارنده مدال برنز المپیک به اردو خبر داد. خبری که بعد از چند ساعت به صورت تلویحی تکذیب شد.

خبرنگار ایرنا برای بررسی صحت و سقم به اخبار و حاشیه کشتی آزاد پای صحبت‌های مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد نشست.

محسن کاوه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در زمان این اتفاق من در اردوی تیم جوانان در کرج بودم و اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارم و به طور قطع چیز خاصی نبود. همیشه امیرحسین زارع و کامران قاسم‌پور به چارچوب اخلاقی متعهد هستند و مطمئن هستم که این موضوع حل خواهد شد. امیرحسین پسر خوب کشتی و متعلق به این ورزش است.

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد توضیح داد: متاسفانه در اینجا به نظر من سوال برانگیز است که دنیای فضای مجازی به دنبال آن بوده تا زارع از چرخه حذف شود که این موضوع خوب نیست. این حرکت را تایید نمی‌کنم بلکه در ورزش فشار تمرین‌ها بسیار زیاد است و شاید یک ورزشکار کاری کند که پس از آن پشیمان شوند. پس از این برخورد بلافاصله همدیگر را در آغوش گرفتند و آن دوملی‌پوش از یکدیگر عذرخواهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار