امام جمعه دهلران ؛
امام جمعه دهلران با اشاره به ظرفیت کشاورزی این شهرستان و پرداخت زکات گفت: از خروج زکات کشاورزان دهلرانی به خارج از استان جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 05 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در همایش زکات این شهرستان اظهار داشت: اینکه این نهاد همه زکات جمع آوری شده را در همان منطقه و روستایی که جمع آوری می شود، هزینه کند، اقدامی ارزشمند در توسعه زکات است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی موارد مشاهده شده افرادی خارج از استان برای جمع آوری زکات به دهلران می آیند که از مودیان زکات و همچنین شورای تأمین شهرستان می خواهیم از خروج زکات به خارج استان و شهرستان دهلران جلوگیری شود تا زکات جمع آوری شده صرف عمران و آبادانی و کمک به نیازمندان همین منطقه شود.

امام جمعه دهلران همچنین از ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست در تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای جمع آوری زکات با کمیته امداد همکاری کنند.

حجت الاسلام موسوی با ذکر اینکه یکی از مهم ترین مسائل در قرآن و روایات فریضه زکات است، ادامه داد: اهمیت زکات در حدی است که اگر به طور فراگیر پرداخت شود، در موارد گوناگون از جمله عمران و آبادانی و نیز خدمات آموزشی می توان از آن بهره گرفت و خوشبختانه کمیته امداد بعنوان متولی زکات تمام همت خود را بکار گرفته که این فریضه در استان فراگیر شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار