رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی و در حرکت منزل و کشف 5 میلیارد ریال اموال مسروقه در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 08 April 2023

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "کاووس حبیبی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر "شیراز"، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط 4 نفر مرد صورت می‌گیرد که در آن از طریق دیلم زنی و تخریب درب و پنجره منازل ویلایی اقدام به سرقت طلا، جواهرات و اشیاء کم حجم و با ارزش می‌کنند.

سرهنگ "حبیبی" بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم موفق شدند هویت سارقان را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز در حالی که با سواری در حال تردد بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به 5 فقره سرقت منزل در شیراز اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از سارقان 180 گرم طلا، تعدادی ساعت و مقادیری وجه نقد مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال به همراه تعدادی جک، دیلم و قیچی که در سرقت‌ها از آنها استفاده می‌کردند، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان اهل استان خوزستان و از سارقان در حرکت و دارای چندین فقره سابقه سرقت منزل در تهران نیز می‌باشند.

وی با بیان اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: استفاده از سیستم‌های هشدار دهنده و پایش تصویری و نصب حفاظ و نرده محکم و مناسب در درب ورودی منزل و پنجره‌‎ها و عدم نگهداری هرگونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل به مقدار زیاد می‌تواند از بروز سرقت منزل جلوگیری نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار