فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس برای تأمین امنیت مراسم پر فضیلت شب قدر آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 09 April 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار و مسلمان استان البرز اظهار داشت: مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید و مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است.

وی بیان کرد: شب قدر شب توبه و استغفار است و مقدرات یک ساله انسان در این شب نوشته می‌شود و در شب‌های قدر حسنات بندگان هزاران برابر ارزش دارد و گناهان او در این شب مورد بخشش خداوند متعال قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است و خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است و در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد؛ این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته و عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت مراسم شب قدر در استان گفت: پلیس در کنار مردم روزه دار و مسلمان نسبت به تأمین امنیت کامل مراسم پرفضیلت شب قدر اقدام خواهد کرد و از عموم مردم تقاضا دارد همکاری لازم را با پلیس در این خصوص داشته باشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار