«جابر کریمی» فرماندار به همراه رئیس بنیاد شهید، فرمانده سپاه و شماری از مسئولان و بخشداران شهرستان ملارد با خانواده شهید آرمان علی وردی دیدار و گفت وگو کردند.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 09 April 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از فرمانداری شهرستان ملارد، پدر شهید آرمان علی وردی در این دیدار با پرداختن به جزئیات حادثه به ویژگی های اخلاقی شهید پرداخت و گفت: به نظر بنده این چند سالی که در کنار فرزندم به عنوان پدر زندگی کردم با خصوصیاتی که در ایشان در ذهنم به یادگار مانده است لیاقتی جز شهادت برای فرزند عزیزم نمی بینم.

علی وردی شهادت فرزند خود را مظلومانه توصیف و اظهار کرد: آرمان را مظلومانه و در نهایت غریبی مثل اربابش به شهادت رساندند آرمانی که در طول عمرش همه عشقش امام حسین (ع) و تفریحش در قالب اردو های جهادی خدمت به مردم و معلمی برای برادر کوچکش بود الان دیگر در کنار ما نیست.

وی افزود: جای خالیش در خانه همیشه احساس می شود ولی چیزی که به ما قوت قلب می دهد این است که او به آرزویش رسیده و هم اکنون در کنار اربابی که عمری در هیاتها برایش گریه کرد و سینه زد آرام گرفته است.

در انتهای این دیدار مسئولان هدایایی را به این خانواده تقدیم کردند و کتاب جنگ های ترکیبی (ترجمه دکتر مهدی دستگردی بخشدار صفادشت) به خانواده این شهید معظم اهدا شد و از خداوند برای آنها آرزوی استقامت و صبر و بردباری کردند.

شهید آرمان علی‌وردی طلبه ای که در اغتشاشات روز چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌ و شتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل می‌شود اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (۶ آبان) جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار