کد خبر: ۱۱۰۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 10 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/01/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
اجرای طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب در مازندران
سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجراي طرح 2 روزه جلب و دستگیری 256 نفر محکوم متواری در سطح شهرستان های استان خبر داد .
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس سرهنگ "سید محسن جعفری " در این خصوص اظهار داشت: طرح دو روزه جلب با تلاش مامورن انتظامی در تمامی کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان به مرحله اجرا در آمد.
وي ادامه داد: در اجرای این طرح 256 محکوم متواری و تحت تعقیب دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند .
سرهنگ جعفری در پایان با بیان اینکه شهرستان های بابل، بهشهر، بابلسر بهترین عملکرد را در اجرای طرح داشته اند اظهار داشت: پلیس متولی نظم و امنیت در جامعه است و به عنوان ضابط قضائی با جدیت و قاطعیت نسبت به دستگیری مجلوبین و محکومان فراری اقدام خواهد کرد.
------------------------------------------
کشف خودروی قاچاق میلیاردی در نور
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف یک دستگاه خودرو بی ام وی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نور حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی خارجی بی ام وی که در محور اصلی شهرنور در حال حرکت بود مشکوک شدند.
وی افزود: پس از توقیف خودرو موردنظر در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو فاقد مدارک گمرکی است .
سرهنگ قلی پور ارزش خودروی مورد نظر را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 25 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: مالک خودرو با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد .
فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
------------------------------------------
توقيف محموله سیگار قاچاق درنور
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف محموله 59 هزارتایی سیگار قاچاق از يک خودروی وانت به ارزش9 میلیارد ريال خبر داد.
سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودروهاي عبوري ماموران پلیس امنیت اقتصادی اين فرماندهي در محور هاي مواصلاتي به يک دستگاه خودرو وانت مشکوک و آن را توقيف کردند.
وي ادامه داد: ماموران در بازرسي بعمل آمده از خودرو مذکور 59 هزار نخ سیگار خارجي قاچاق که به طرز ماهرانه ای در داخل جعبه جاسازی شده بود را کشف کردند.
سرهنگ قلی پور با بيان اينکه ارزش تقريبي اين محموله حدود 9ميليارد ريال برآورد شده، افزود: در اين زمينه يک نفر متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
فرمانده انتظامي نور با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با انواع قاچاق، از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طريق تلفن110 به مراكز پليس، در افزايش امنيت اجتماعي و اقتصادي جامعه خود پويا و اثرگذار باشند.
------------------------------------------
کشف موتور سیکلت میلیاردی قاچاق در چالوس
سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف یک دستگاه موتور سیکلت 1000 سی سی فاقد مدارک به ارزش 10 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستاي اجري طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی در حین اجرای گشت موفق به مشاهده یک دستگاه موتورسیکلت 1000 سی سی قاچاق حین تردد در این شهرستان شدند .
وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات عملیاتی موتورسیکلت مورد نظر را که فاقد هرگونه مدارک مورد نیاز وپلاک بوده است متوقف کردند.
سرهنگ خسروی ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله تردد ، قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
اجرای طرح عملیاتی مقابله با سرقت در کلاردشت
سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از دستگیری 8 سارق با 12 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي مقابله با سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در تشریح این خبر، گفت: در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف مقابله با سرقت در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگيري 8 سارق و كشف 12 فقره انواع سرقت و کشف 2 خودروی سرقتی در این شهرستان شدند.
سرهنگ اکبرنژاد خاطر نشان كرد؛ در اين طرح از 150 واحد صنفي بازديد شد كه به 80 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد و 5 واحد صنفی پلمپ گردید.
وي از توقیف 42 خودرو و 10 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضائي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري 20 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدرکشف و موفق به دستگيري 5 معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.
------------------------------------------
دستگیری سارقان و کشف خودروی سرقتی در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری 2 سارق خودرو و اعتراف به 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام سرقت 2 خودروی سواری پراید ، بلافاصله ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام تقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و معابر درونشهری خودروهای مورد نظر را دحین تردد در این شهرستان مشاهده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسن زاده از دستگیری 2 سارق حرفه ای در این عملیات خبر داد و تصريح كرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت در این شهرستان نیز اعتراف کردند و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامي ساری توجه به توصيه ها و هشدارهای پليسی را از مهمترین راه های پیشگیری از سرقت برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.
------------------------------------------
انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در"فریدونکنار"
سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری 3 سارق حرفه ای و کشف 32 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان فریدونکنار، بررسي موضوع در دستور كار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی 2سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار بیان داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر و در تحقیقات مقدماتی به 32 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان فریدونکنار اعتراف کردند.
سرهنگ " هاشم پور" با اشاره به دستگیری یک مالخر و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
پلمب 14 واحد صنفي متخلف در چالوس
سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از پلمب 14 واحد صنفي متخلف در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشريح اين خبر، گفت: ماموران پليس امنيت عمومي از ابتداي شروع ماه مبارک رمضان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با محوريت برخورد با روزه خواري در ملاء عام و عدم رعایت شئونات اسلامی در صنوف با اجراي طرح هاي کنترلي و نظارتي صنوف در سطح شهرستان چالوس اجرا کردند.
وي افزود: در اجراي اين طرح نظارتي ضمن بازدید از واحدهای صنفی مرتبط 14 واحد صنفي متخلف با هماهنگی های قضایی پلمب شد .
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان سیمرغ
سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامي شهرستان "سیمرغ"، از کشف5 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسین اسدی"، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و كشف اموال مسروقه، افسران پلیس آگاهی موفق به کشف 5 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سیمرغ ادمه داد: همچنین در اجرای این طرح 3معتاد متجاهر ویک خرده فروش مواد مخدر دستگیر ومقادیری مواد مخدر نیز کشف وضبط شد.
سرهنگ اسدی در خاتمه بیان داشت :هنجارشکنان وهنجارشکنی خط قرمز پلیس می باشد وبدون اغماض با عاملان آن برخورد می شود . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار