سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در محلات کرمانشاه، مسجد محور باشد تا مساجد به پایگاه‌های فرهنگی تبدیل شوند.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 11 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدرضا آمویی» عصر دوشنبه در نشست با گروه‌های جهادی فعال در محلات کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: نگاه ما به حضور گروه‌های جهادی و مردمی در محلات کرمانشاه، مردمی سازی حاکمیت است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی با برکت بوده است بیان کرد: گروه‌های جهادی فعال در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه ضمن حضور در میان مردم، با رصد مشکلات و پیگیری رفع آنها بخشی از کار خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه نگاه فرهنگی در گروه‌های جهادی و مردمی فعال در محلات در اولویت باشد خاطرنشان کرد: در گروه‌های جهادی نگاه به موضوعات عمرانی و زیرساختی بیشتر بوده و موضوعات فرهنگی مغفول مانده است که بنبال جبران این ضعف در فعالیت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی مبنا بر عملکرد هوشمندانه باشد عنوان کرد: انبوه کار مهم نیست بلکه کیفیت کار اهمیت دارد و چنانچه بتوانیم با اولویت کارهای فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین ورود کنیم بسیاری از آسیب‌ها در این مناطق کاهش خواهد یافت.

آمویی با تأکید بر محوریت مسجد در فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته محوریت مسجد محور بود و باید تمامی فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه با محوریت مساجد اجرا شود.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمر از محلات مختلف انجام خواهد شد گفت: فرمانداری در کنار گروه‌های جهادی خواهد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار