مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري مسابقات قرانی دانش آموزان در هفته اول اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 11 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن ضمن تسلیت وتعزیت شهادت مولا علی علیه السلام و گرامیداشت شبهای قدر گفت: ورود به قران، مسیر سعادت است وخارج شدن از ظلمات وتاریکی زودن دام های تتیده شده است .

وی با بیان اینکه قران یک تربیت شش ساحتی است گفت: باقران مرائض دنیوی رفع می شود ، وقتی تربیت قرانی باشد عوامل مخرب نمیتواند بر این تربیت تأثیرمنفی بگذارد،

وی از برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی با حضور دستگاههای فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و گفت: برگزاری وراه اندازی کاروان قرانی در سطح شهر و کلاسهای تقویتی برای منتخبین مرحله استانی از اولویتهای اداره قرآن، عترت. ونمازباشد.

وی افزود: مسابقات استانی قرآنی دانش آموزان با حضور ۲۷۰ نفر به میزبانی شهرستان بویراحمد از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

شهرام قشقایی سرپرست معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان نیز گفت: درهمه زمینه ها و فرایندهای حوزه پرورشی به ویژه در بعد مسابقات،قرآنی،فرهنگی اقدامات موثری در آموزش و پرورش انجام گرفته ویا درحال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر مصباح نژاد رئیس اداره قران، عترت. ونماز آموزش وپرورش استان نیز ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی"ع" گفت: باتوجه به برگزاری مسابقات بصورت. گسترده، مقرر شده در دو مرحله مسابقات برگزار که رشته های اوایی درهفته اول اردیبهشت وبلافاصله رشته های پژوهشی برگزار خواهد شد،

وی گفت: برگزاری محافل قرانی در مدارس استان در حال برگزاری است که مورد استقبال بی نطیر دانش آموزان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت قران. در زودن غبار گناه از چهره انسانها، تاثیر گذار است که برنامه های متنوع قرانی در ماه مبارک رمضان و در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار