رئیس اتحادیه آرایشی بهداشتی کرمانشاه:
رئیس اتحادیه آرایشی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه عمده شکایات مردمی از واحدهای صنفی فاقد مجوز و یا سایت های بدون تایید است، گفت: اخذ اصالت کالا برای تجهیزات پزشکی، میزان قاچاق این کالا را به حداقل رسانده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 12 April 2023

رحمت الله جلیلیان

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی این اتحادیه اظهار کرد: اعزام بازرسان، سه ماه یکبار و به صورت دوره ای به منظور نظارت بر واحد های صنفی صورت می گیرد.

وی به انجام بازرسی های مشترک با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هم اشاره کرد و افزود: کمیسیون بازرسی به منظور رسیدگی به موارد خاص فعال است.

رئیس اتحادیه آرایشی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی با بیان اینکه اخذ اصالت کالا برای تجهیزات پزشکی و رصد مداوم آن ها، سبب شده در راستای کالای قاچاق مشکلی بروز نکند، خاطر نشان ساخت: واحد های صنفی این اتحادیه اغلب نماینده برندهایی با اصالت کالا هستند که توسط اتحادیه و معاونت غذا و دارو بازرسی می شوند، شکایت ها هم عمدتا از واحدهای صنفی فاقد مجوز یا سایت های بدون تایید بوده است.

وی گفت: سال گذشته واحد صنفی در این حوزه پلمپ نشده و شکایت ها بعضا جزیی بوده که در کمیسیون اتحادیه مورد بررسی قرار گرفته و رفع شدند.

وی در پایان با اشاره به نوسانات قیمت دلار، تاکید کرد: این نوسانات منجر به افزایش قیمت لوازم و تجهیزات پزشکی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار