از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه زمين خواري، بلافاصله موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۱۰۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 13 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در ساری 

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در مناطق درونشهری شهرستان ساری در روز قدس خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استان های های گرامی در ماه پر خیر و برکت رمضان، گفت: به منظور تسهیل در آمد و شد شهروندان و اجرای مراسم روز قدس ، محدودیت های تردد در برخی از مناطق شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور در شهر ساری مسیر های منتهی به میدان امام، خیابان آزادی، از تقاطع خاقانی و شیخ طبرسی به سمت ابن شهر آشوب تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود خواهدبود.

 وی همچنین از انسداد سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت ، بلوار طالقانی به میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین تا پایان مراسم نیز خبر داد و اظهار داشت: شهروندان گرامی ضمن برنامه ریزی برای تردد خود در ساعت های یاد شده می توانند از سایر مسیرهای جایگزین تردد کنند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه یاد آور شد محدودیت های تردد در سایر شهرستان های تابعه نیز مطابق با زمان های اعلام شده در آن شهرستان ها به اجرا در خواهد آمد که از طریق رسانه های محلی به اطلاع مردم عزیز رسانده خواهد رسید.

------------------------------

آزاد سازي 50 ميلياردي اراضي ملی و جنگلی در مازندران 

سرهنگ محمد محمد پور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از آزادسازي 2000 هزار مترمربع از اراضي ملی و جنگلی به ارزش 50ميليارد ريال در شهرستان چالوس خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمد پور " در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر محصور نمودن غير قانوني و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهي از زمين هاي ملی و جنگلی در مناطق جنگلی شهرستان چالوس ، موضوع در دستور کار رابطان امنيت اقتصادي و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت که در حوزه انتظامی بخش "مرزن آباد" شهرستان چالوس به اجرا در آمد، پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان اداره حفاظت منابع طبیعی آن شهرستان نسبت به تخریب دیوار به متراژ 2000 متر در اراضی ملی و جنگلی که بصورت غیر قانونی محصور شده بود اقدام کردند.

سرهنگ محمد پور در اين رابطه تصريح کرد: در اين عمليات تمام  اراضي محصور شده که به تصرف زمين خواران در آمده بود رها سازي و به دامان طبیعت و جنگل بازگردانده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ارزش زمين رها سازي شده از چنگ زمين این زمین خوار را برابر نظر کارشناسان 50 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده متهم دستگير شد و پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه با اشاره به اين که تجاوز به اراضي ملي و کشاورزي تجاوز به حقوق همه مردم به ويژه نسل آينده اين کشور است، تصريح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهاي غيرمجاز در زمين هاي ملی و جنگلی موجب از بین رفتن جنگلهای سرسبز شمال و این منابع خدادادی خواهد شد.لذا از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه زمين خواري، بلافاصله موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در آمل 

سرهنگ"علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب 9 واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی داداش تبار" در تشریح این خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از تخلفات صنفی طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وي افزود: دراجرای این طرح نظارتی وکنترلی از 45 واحد صنفي بازدید شد که به 36 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و 9 واحد صنفی نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با قدرداني از همکاري و همياري مردم با پليس، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در نور 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ایزدشهر با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان در حین گشت زنی به 2 دستگاه خودروی نیسان حامل چوب آلات جنگلی در محور اصلی شهرستان مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد : ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی 3 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ قلی پور خاطرنشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

------------------------------

دستگیری سارق منزل در نوشهر 

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق حرفه اي منزل با 6 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "اکبر درویشی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل  در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: کارآگاهان پليس پس از بررسی های همه جانبه سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

وی، تصریح کرد: متهم در تحقيقات به عمل آمده به 6 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

سرهنگ درویشی در خاتمه با تاکید بر استفاده از تجهيزات ايمني مناسب برای پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی خود به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای پلیس ،  در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

------------------------------

کشف 10 کيلوگرم مواد مخدر در نوشهر 

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهراز کشف 10 کيلو گرم مواد مخدر و دستگيري یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبری مبني بر حمل ،توزيع و فروش  موادمخدر توسط فردی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از بررسي های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی از کشف 10 کيلوگرم ترياک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان ، ضمن قدردانی از همکاري و مشارکت مردم با پليس ، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در حمل ، تهيه و توزيع مواد مخدر ، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار