عزیزی : تمام جبهه اسلام مقابل جبهه کفر ایستاده است و بر این باور هستیم که سقوط جبهه کفر و رژیم صهیونیستی حتمی، قطعی و اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹ 15 April 2023

سقوط جبهه کفر و رژیم صهیونیستی قطعی است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز کوتاه کردن و بریدن دست جنایتکار غاصبانی که دست بر سرزمین‌های اشغالی دراز کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ابراهیم عزیزی روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جمع راهپیمایان روز قدس در یاسوج افزود : امروز مردم ایران اسلامی یک صدا اعلام کردند که امنیت تنها برای چند کشور استعماری و استکباری نیست بلکه باید برای همه مستضعفین بخصوص مردم مظلوم فلسطین وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود رژیم صهیونیستی ناقض امنیت است ، اظهار کرد : هرگز اسرائیل به آرامش و امنیت نخواهد رسید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیل بداند و مطمئن باشد اگر به امنیت کشور‌های اسلامی و فلسطین خدشه‌ای وارد کند، امنیت را در هر گوشه جهان از او خواهیم گرفت.

عزیزی تصریح کرد : راهپیمایی امروز پیام بزرگی داشت و مقتدرانه و متحدانه شعار مرگ بر اسرائیل سر دادیم چراکه اسرائیل مصداق باطل، طاغوت و طاغوتیان است.

وی ادامه داد: ملت ما، جهان اسلام و مظلومان عالم یک پارچه صدا زدند مرگ بر اسرائیل، تباهی و زور و تزویر، جور و جنایت، ظلم و از مظلومان حمایت کردند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام جبهه اسلام مقابل جبهه کفر ایستاده است و بر این باور هستیم که سقوط جبهه کفر و رژیم صهیونیستی حتمی، قطعی و اجتناب ناپذیر است.

عزیزی تاکید کرد : شب قدر شب قیام ، دعا و نیایش است و روز قدس ، روز کوتاه کردن و بریدن دست جنایتکار غاصبانی که دست بر سرزمین‌های اشغالی دراز کردند ، است.

وی اظهار کرد: روز قدس، روزی است که در آن امت اسلامی مقدرات خود را با آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان و رژیم جنایتکار صهیونیستی رقم خواهند زد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : ملت ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی بزرگ روز قدس برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ثابت کرده‌اند که پای اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و امید‌های دشمنان را به یاس تبدیل کرده اند.

عزیزی ادامه داد: افول رژیم صهیونیستی غیرقابل بازگشت و سقوط این رژیم اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی بداند تمام جبهه اسلام با وحدت مقابل او ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار