استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان ضمن دعوت از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: آرمان بلند ترسیم شده از سوی امام راحل برای روز قدس، آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 13 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مهدی دوستی شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری رژه بسیج دریایی مردم پایه نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس در حمایت از آرمان فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی افزود: امام راحل هدف از نامگذاری روز قدس را از ابتدای انقلاب برای ما مشخص کردند که این هدف چیزی جز آزادی قدس شریف و از بین رفتن و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

وی بیان کرد: رسیدن به این هدف نیازمند ابزار است و روی آوردن به ابزار جدید برای آزادسازی قدس شریف یکی از اقداماتی است که باید در دستورکار باشد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: یکی از نوآوری‌ها برای روز قدس را امروز شاهد بودیم که برای نخستین بار رزم همزمان بسیج دریایی مردم پایه در کشورهای جبهه مقاومت انجام شد.

دوستی گفت: مهم‌ترین ویژگی این مساله، مردم پایه بودن رزم بود؛ وقتی مردم آزاده در اقصی نقاط جهان، ظلم به ملت مظلوم فلسطین را می‌بینند به صحنه می‌آیند.

وی ادامه: این رژه دریایی جلوه‌های دیگری نیز داشت و ما شاهد وحدت میان برادران عزیز شیعه و اهل سنت بودیم که جلوه‌های بسیار زیبایی را آفرید.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: فردا روز قدس است و از همه هم مردم استان دعوت می‌کنیم در این مراسم دشمن شکن حضور پیدا کنند چرا که معتقدیم تمام انسان‌هایی که ظلم به دیگران را می‌بینند باید در قبال آن موضع گیری کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم همیشه در صحنه هرمزگان فردا بار دیگر همچون راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اتحاد و ظلم ستیزی خود را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
برچسب ها: دوستی ، روز قدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار