فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار تاکیدکرد :
فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار گفت: افرادی که کشف حجاب کنند با استفاده از تجهیزات پیشرفته شناسایی خواهند شد
کد خبر: ۱۱۰۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 15 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ محسن صبری پور با بیان این مطلب افزود: موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه های مهم مردم متدین گلبهار و آحاد جامعه می باشد و پلیس گلبهار نیز از ۲۶ فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی، خودرو و اماکن با این موضوع برخورد می کند.

سرهنگ محسن صبری پورگفت: در حوزه معابر عمومی با استفاده از فن آوری و تجهیزات پیشرفته جهت شناسایی فرد خاطی که در ابتدا به وی تذکر داده خواهد شد و بعد از آن با مدارک به حوزه قضایی معرفی خواهد شد.

اوگفت: در حوزه خودرویی بار اول تذکر و در صورت تکرار به هر نحو ممکن خودرو توقیف سیستمی و در مرحله بعد توقیف در محل و در آخر انتقال خودرو به پارکینگ صورت خواهد گرفت که از رانندگان عزیز به ویژه مالکان خودرو می‌خواهیم در این خصوص دقت کافی داشته باشند.

فرمانده انتظامی گلبهارگفت:در حوزه صنوف نیز اصنافی که متصدیان آن احیانا کشف حجاب می‌کنند حتما مورد توجه جدی قرار گرفته و به آنها نیز تذکر لازم داده خواهد شد، در صورت تکرار اخطار پلمپ و در نهایت پلمپ واحد صنفی در دستور کار قرار می گیرد و این موارد شامل باغ تالارها، رستوران‌ها و مراکزی از این دست هم خواهد شد که در این موارد سایر دستگاه‌ها موظف هستند به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار