رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان نیروهای مومن ،متعهد و علاقمند در مقطع درجه داری استخدام می کند.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 16 April 2023
به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ رضا محمدی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی برای  سال 1402 به منظور تکمیل نیروی انسانی از میان نیروهای مومن ، متعهد و علاقمند در مقطع درجه داری با داشتن مدرک دیپلم و در شاخه های کاردانش، فنی حرفه ای و نظری  استخدام می کند.
 
وی ادامه داد: داوطلبان جهت ثبت نام و هر گونه اطلاعات بیشتر بر اساس شرایط و ضوابط  زیر می توانند روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به اداره گزینش واقع در کرمانشاه فرهنگیان فار 2، کوی 100 پشت پارک فدک مراجعه کنند.
 
محمدی همچنین به برخی شرایط تخصصی که داطلبان استخدام باید داشته باشند اشاره کرد و گفت: داشتن معدل 14 به بالا در مقطع دیپلم، داشتن حداقل قد 170 سانتی متر و تناسب وزن و اینکه سال تولد داوطلبان حداکثر تا 1377 باشد.
 
رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان یادآوری کرد: این افراد باید دارای کارت پایان خدمت و بسیجی فعال باشند.
 
وی با بیان اینکه تنها مرجع ثبت نام برای استخدام در فراجا اداره گزینش و استخدام انتظامی می باشد، یادآور شد: هیچ فرد و سازمان دیگری متولی ثبت نام و یا اخذ مدارک از داوطلبان نبوده و لازم است افراد به آگهی های ثبت نامی در فضای مجازی اعتماد نکنند
 
محمدی در پایان تاکید کرد: تمامی مراجل جذب از ثبت نام تا اعزام رایگان بوده و هیچ گونه وجهی از افراد دریافت نمی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار