استاندار و برخی از مسوولان استان اصفهان در هفته جاری در قالب ارتباط تلفنی و مستقیم با مردم، به بررسی مطالبات و درخواست‌های آنها می‌پردازند.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 16 April 2023

فردا (دوشنبه) سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان از طریق سامانه تلفنی "سامد" با مردم استان ارتباط برقرار خواهد کرد.

شهروندان می‌توانند از ساعت هشت تا ۱۰ صبح فردا از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت(سامد) به نشانی " ۱۱۱.ir " با استاندار استان ارتباط برقرار کنند.

این سامانه الکترونیکی و تلفنی با هدف پاسخگویی مستقیم دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور ، این امکان را به مردم می‌دهد تا بتوانند پیشنهادها، انتقادها و دیدگاه‌های خود را در باره دولت و سازمان‌های وابسته در این سامانه ثبت کنند.

همچنین مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان با شهروندان خبر داد .

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این باره گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با شهروندان، فردا در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ این فرماندهی صورت می‌گیرد.

سرهنگ رضا الوندی افزود: این ارتباط در ادامه سلسله جلسات ارتباط مستقیم فرماندهان و مسوولان انتظامی و بمنظور رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: این جلسه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ ظهر فردا در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان بزرگمهر، جنب کلانتری ۱۴ برگزار می شود و شهروندان می‌توانند بصورت حضوری یا تماس تلفنی با شماره ۱۹۷، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :