ابراهیم عزیزی در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مبنی بر اینکه ایران برای بازگشت به توافق برجام آماده‌ است، گفت: ملت ایران موضوع توافق هسته ای را تمام شده می داند زیرا قصه تلخی محسوب می شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 17 April 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مبنی بر اینکه ایران برای بازگشت به توافق برجام آماده‌ است، گفت: ملت ایران موضوع توافق هسته ای را تمام شده می داند زیرا قصه تلخی محسوب می شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت نیز پیام مردم را دریافته و بر این اساس تمرکز خودش در سیاست خارجی را به سمت و سوی افزایش تعامل با کشورهای مختلف سوق داده است.

وی ادامه داد: البته باید یادآور شد کشورهای اروپایی تلاش می کنند با اتخاذ موضع گیری های رسانه ای خودشان را پیگیر احیای برجام و گفتگوها در مقابل افکار عمومی دنیا نشان دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هر چند موضع گیری صرف اروپایی ها فایده ای ندارد و باید تلاش کنند با جبران خسارات ایران و انجام تعهداتشان، نشان دهند که اراده سیاسی و مستقل از آمریکا دارند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد اظهارات سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان پیامی به افکار عمومی دنیا است که نشان دهد ایران اهل منطق و گفتگو بوده اما متاسفانه کشورهای غربی از جمله اروپا و ایالات متحده درصدد سوءاستفاده و زیاده خواهی هستند و آنها موجب از بین رفتن برجام شدند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار