مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی عنوان کرد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: سازمان اوقاف مجوز هیچ موسسه خیریه را صادر نمی کند اما نقش محوری و هماهنگی بین موسسات خیریه را به عنوان بخش مغفول دارد که با کمک موسسات خیریه انجام می شود
کد خبر: ۱۱۰۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 18 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت ستاد هماهنگی امور خیریه مدتی است در سازمان اوقاف آغاز به کار کرده که در استان خراسان رضوی نیز این ستاد آثار و برکات فراوانی داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: حدود130موسسه خیریه با این ستاد مرتبط شده و فعالیت های خود را از ثبت جامعه هدف، هماهنگ کردن نوع فعالیت ها و خدماتی که انجام می می دهند و هم افزایی هایی که شکل می گیرد، را پیش می برند؛ اینها اقدامات شایسته ای است که به برکت هم افزایی و هم گرایی موسسات خیریه و ستاد هماهنگی امور خیریه اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف مجوز هیچ موسسه خیریه را صادر نمی کند اما نقش محوری و هماهنگی بین موسسات خیریه را به عنوان بخش مغفول دارد که با کمک موسسات خیریه انجام می شود و جمعی از افراد غیر کارمند اوقاف به عنوان ستاد هماهنگی امور خیریه، روزانه در اداره اوقاف حضور و موضوعات را پیگیری و از مسئولین و خیرین دعوت و هماهنگی بین موسسات انجام می دهند.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه کارهای بزرگی در مدت فعالیت ستاد هماهنگی امور خیریه در استان، انجام شده است؛ گفت: تهیه بسته های معیشتی، جهیزیه و .. اقداماتی است که تاکنون انجام شده است و این نشان از هماهنگی بین موسسات خیریه است.

وی نقش اوقاف را در این خصوص نقش حاکمیتی و هماهنگ کننده دانست و افزود: هر گاه انگیزه، ایمان و حضور مردم در اجتماع وجود داشته باشد مشکلات بزرگی حل و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ضمن تشکر از تشکیل این ستاد، بیان کرد: در استان ستاد هماهنگی امور خیریه و در شهرستان ها شوراهای هماهنگی امور خیریه خدمت رسانی می کنند که جای قدردانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار