مراسم روز ارتش با رژه خودرویی نیرو‌های مسلح استان در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 18 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: به مناسبت بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس، امروز توان رزمی خود را در قالب رژه خودرویی در شیراز به نمایش گذاشتند.

استاندار فارس در مراسم روز ارتش گفت: اقتدار و توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی امکان هرگونه عرض اندام را از دشمن سلب کرده است.

دکتر محمد هادی ایمانیه، افزود: جوانان عزیز ما همواره با شجاعت، درایت و همت بلند در راه حفظ مرز‌های کوشیدند و اجازه ندادند که دشمن حتی به مرز‌های کشور نزدیک شود.
وی ادامه داد: در کنار جانفشانی برای حفظ مرز‌های جمهوری اسلامی، هرکجا و هر زمان که مردم به کمک شما ارتشیان و نظامیان غیور نیاز داشتند با جان و دل شتافتید و در کمک به مردم سر از پا نشناختید.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با تجربه گهربار دیروز نبرد واقعی را در هر شرایطی آزموده و هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی افزود: ارتش امروز با تجربه روار دیروز نبرد واقعی در هر شرایطی را آموخته و آزموده و هرگونه تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.
وی، با گرامیداشت ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی افزود: این روز کارنامه مجاهدت‌های فرزندان ملت این شجره طیبه و یادآور نام کسانی است که در صفوف به هم پیوسته شهادت حضور داشتند.
سرتیپ رضایی ادامه داد: فرزندان ملت در ارتش تحت فرمان امام رحال و رهبر معظم انقلاب ارتش قدرتمند را در تراز ارتش انقلابی، ولایی و مردمی ارتقاء داده و امنیت کشور را با خون پاک خود و ایثار خانواده هایشان تامین کردند.
او گفت: هر جا که نیاز به حضور ارتش در رخداد‌های طبیعی بود ارتش در کنار همرزمان خود در نیرو‌های مسلح در کنار مردم بوده و نشان داده که ارتش تک بعدی و فقط نیروی نظامی نیست و به معنای واقعی کلمه شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار