جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو در محور روستایی مروارید-نی‌ریز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 18 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایمنا: یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب حین گشت زنی در محور روستایی مروارید-نی‌ریز به یک خودرو پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، ادامه داد: مأموران موفق شدند در بازرسی از آن سواری ۱۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه دو دستگاه پژو ۴۰۵ که اسکورت محموله بودند توقیف و دو نفر نیز دستگیر شدند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

وی در خصوص اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان باندهای بزرگ مواد مخدر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و پلیس فارس با تمام توان مسیر را برای سوداگران مرگ ناامن می‌کند.

 

برچسب ها: کشف ، تریاک ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار